Förlåt.

Heeej! sorry för jätte dålig uppdatering men jag har haft fullt upp hela helgen så har inte haft någon
dator :) . Men kan berätta lite om helgen.

Lördag: Då stack jag och jennifer till min lillebrors pappa och sov där. åkte fyrljuling haha stackars
jennifer för hon hade nog inte det så jättee kul som jag åt 8 våfflor haha så ja jag vart prott mätt
och mådde illa ett tag ;)

Söndag: Då stack jag,malla,sarah och jennifer in till stockholm (vid kl 1) och tittade lite på kläder käkade
lunch. Sen tog vi tunnelbanan in till kungstregården! och där stog vi från kl halv 5 kanske tills halv 6
då började RIX FM FESTIVALEN!+ stog där i 3 och en halv timme = ONT I FÖTTERNA Men det var det värt :)

Har inga bilder därifrån men..


Gammal bild..


Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback